Markedsføringsbureau med base i Vesthimmerland

Siden 2014 har Grafiisk hjulpet små og mellemstore virksomheder med at målrette deres markedsføring, både online og offline.

Kort om Grafiisk

Det startede med en tryksag i 2014, deraf navnet Grafiisk. Visionen har altid været at yde personlig service og professionel markedsføringsrådgivning, uden dikkedarer. Jeg kalder det marketing i øjenhøjde.

Siden 2014 har Grafiisk hjulpet mere end 150 virksomheder fra hele landet med markedsføringsopgaver og rådgivning af større eller mindre karakter. 

Grafiisk er en enkeltmandsvirksomhed, ejet og drevet af Judith Jensen.

Virksomheden har siden opstart haft en stabil vækst, som i dag betyder at en lang række opgaver løses i samarbejde med nøje udvalgte specialister. Samarbejdspartnerne tæller både grafikere, webudviklere og fotografer. 

Foruden konkret opgaveløsning afholdes der løbende kurser inden for WordPress, MailChimp (nyhedsbreve), Facebook m.v. Undervisningen foregår både internt og udbydes ligledes i samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, eller på konsulentbasis hos andre virksomheder.

 

Min baggrund for at hjælpe dig

  • Certificeret kundetypeekspert (emotionel købsadfærd)
  • Designteknolog, VIA i Herning
  • Den grundlæggende Lederuddannelse
  • Coaching i organisationer (Aalborg Universitet/AAU)
  • Online Marketing Manager (VIA i Aalborg)
  • Facebook Ads Manager (IBA Kolding)
  • Efteruddannelsesforløb hos VIA i Aalborg (Adobe programmerne)
  • Bruger løbende mange ressourcer på at holde min viden opdateret ved deltagelse i kurser og konferencer i ind- og udland. Herunder kan nævnes deltagelse ved Marketing Camp i KBH, Marketing Week i London
  • Jævnlig deltagelse ved kurser hos Bigum & Co., Christina Klitsgaard m.fl.
  • 15 års erfaring inden for tekstilbranchen (forud for opstart af virksomhed), primært inden for udvikling, indkøb, ledelse, produktion og undervisning

Den sikreste vej til flere loyale kunder

Målret din markedsføring til en enkelt emotionel kundetype. Emotionelle kundetyper er basseret på mange års forskning og er bl.a. anerkendt af Aalborg Universitet

Ved at vælge en enkelt emotionel kundetype vil du opleve at:

  • du kan tilbyde dine kunder et højere serviceniveau, fordi du ved med sikkerhed hvad de efterspørger i købssituationen
  • du får mere viden om din kundetype, som styrker hele din markedsføring
  • du undgår tvivl om hvilke markedsføringskanaler du skal satse på
  • du undgår fejlinvesteringer i din markedsføring
  • du bliver mere effektiv i det daglige arbejde med virksomhedens markedsføring
  • du får lettere ved selv at lave relevant indhold til virksomhedens platforme, fordi du ved hvilket indhold dine kunder værdsætter
  • du opnår større sikkerhed i at dine beslutninger vedrørende virksomhedens markedsføring er de rigtige

Ovennævnte forudsætter naturligvis at du har modtaget rådgivning omkring emotionelle kundetyper, og at du følger de anvisninger du rådgives omkring.

Grafiisk har bl.a. hjulpet:
Psykologcenter Limfjorden Grafiisk
Helle Guldmann Grafiisk
Vibland Grafiisk
LEE
AsgerLarsen Grafiisk
Erhverv Vaeksthimmerland Grafiisk
LogstorCykelklub Grafiisk
LGK Grafiisk
Portspecialisten Grafiisk
Samuelsen VVS Grafiisk
Tgaard Grafiisk
TMJ GlasogByg Grafiisk
Vaeksthuset Grafiisk
Veggerby Ejendomme Grafiisk

Hvordan kan jeg hjælpe dig?

Kontakt mig for en uforpligtende snak om hvordan jeg kan hjælpe dig.